Restitutiebeleid – Baked Bags Nederland
Controle bij ontvangst
Wij doen er alles aan om jouw bestelling in perfecte staat te leveren. Controleer je bestelling daarom onmiddellijk bij ontvangst. Als een artikel beschadigd is, defect blijkt te zijn of als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan binnen 48 uur contact met ons op zodat we het probleem snel kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen – Niet-retourneerbare artikelen
Om gezondheids- en veiligheidsredenen kunnen sommige producten niet worden geretourneerd, waaronder:
-
Bederfelijke goederen (zoals voedsel, edibles of planten)
-
Gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen
-
Hygiëne- en verzorgingsproducten (zoals cosmetica)
-
Gevaarlijke stoffen, ontvlambare vloeistoffen of gassen
Daarnaast accepteren wij geen retourzendingen voor:
-
Afgeprijsde artikelen
-
Digitale producten of cadeaubonnen
Bij twijfel over de retourmogelijkheden van een specifiek artikel, neem gerust contact met ons op via support@bakedbagsnederland.nl.
Ruilen
Wil je een artikel ruilen? De snelste manier is als volgt:
-
Retourneer het originele artikel volgens ons beleid.
-
Plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste product.
Zo kunnen wij sneller verwerken en voorkom je onnodige vertragingen.
Terugbetalingen
Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je van ons een bevestiging. Bij goedkeuring wordt de terugbetaling automatisch verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode.
Let op: het kan enkele werkdagen duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en zichtbaar maakt op je rekening.
Heb je vragen over ons restitutiebeleid? Neem gerust contact met ons op via sales@bakedbagsnederland.nl. We helpen je graag